keskiviikko 22. elokuuta 2007

Ankeutta, vatsakipua ja pms:sää

Sormet kirjoittaa ja deletoi. Sama toistuu yhä uudestaan ja uudestaan. Ei minulla ole mitään järjellistä sanottavaa. Tekisi mieli kirjoittaa, mutta kun en itsekään oikein tiedä mikä on olo. Miksi minä taas kirjoittaisin omaa ankeuttani itselleni? Olen totaalisen jumissa. En ole tänään ottanut lääkettä, taas joku älytön idea. Vatsatauti on riivannut meitä ja maha on vieläkin kipeä ja arka. Päätin siis, että tänään on viimeinen päivä surkutella mahaa. Päätin olla ilman lääkettä, jotta mikään ei heikennä mahan toimintaa. Nyt tuntuu siltä, että mahakipukin on parempaa kuin tämä lamaantuneisuus. Olen kuitenkin selvinnyt tästä viikosta, vaikka mukava se ei ole ollut. Monta hermoilun ja ärtyneisyyden tunnetta, mutta sormet ei jaksa kirjoittaa mistään. Keräilen tällä viikolla itseäni ja toivon, että syksyn ankeus ei nyt jo ala kaatua päälle.

2 kommenttia:

Möme kirjoitti...

Kaikki tuntuu kurjalta, kun on fyysisesti sairas - toisaalta sitten kun olo kohenee, mielikin ehkä piristyy.
Vielä ei ole syksy lähelläkään, sanotaan mainoksissa ja säätiedotuksissa mitä vain!
Toivottavasti olotila helpottaa, täältä paljon lämpimiä ajatuksia.

Addie kirjoitti...

Joo, tämä pupu rähjäsi juuri eilen suureen ääneen iltauutisten säätädille, joka kehtasi sanoa, että "viikonloppuna ilmassa on jo selvästi syksyn tuntua". P****le elokuussa mikään syksy tule!!! Nyt suostuin sentään jo avaamaan ne kesäkuussa tulleet H&M:n ja Elloksen syysmuotikuvastot. Niistä tulikin sellainen olo, että onpas minulla paljon muodikkaita vaatteita kaapissa :-)