tiistai 14. elokuuta 2007

Siis olen ärri!

Olen ärri ja ensimmäinen oma tekstini on julkaistu. Uskon sen nyt kun tarkistin. Mietin juuri, että uskallanko antaa osoitetta kellekään. Haluanko kirjoittaa vain itselleni? Pelkäänkö siistiväni tekstiä, jos tiedän, että joku muu niitä lukee. Haluaisin antaa osoitteen eteenpäin...ottaisiko pupu sen vastaan? Sain nimittäin pupulta kimmokkeen tähän. Mutta en halua, että hän tuntee pahaa oloa siitä, että myös minä kirjoitan omaani. En halua, että tämä on kilpailu. Kuka tätä edes haluaisi lukea. Minun paskanjauhantaa! Elämäni ei ole kiinnostava. Olen adhd, naimisissa, yhden lapsen äiti, veljeni on sekaisin, isäni on sekaisin ja minä olen muuten vaan sekaisin. Veljeni on sekakäyttäjä, naisten hakkaaja ja mielenvikainen. Isäni... vihaan kutsua häntä isäksi...sovitaan, että kutsun häntä narsistiksi. Narsistiksi, koska hänellä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Hän ei sitä tiedä, mutta minä tiedän. Hän on myös alkoholisti. Olen 25 vuotta ja hän on pilannut siitä ajasta 25, viimeiset seitsemän vuotta vain läsnäolollaan. Silloin pääsin irti hänestä. Hän nauttii ihmisten nöyryyttämisestä ja vallasta. Oksennan kohta kun ajattelenkin mitä kaikkea hän on tehnyt. Hän on paha paha ihminen. Sellainen, jota ei haluaisi ikinä lapsensa lähelle. Kirjoitan ehkä uudestaankin, täytyy miettiä kerronko tästä kellekään.

3 kommenttia:

Addie kirjoitti...

GO ÄRRI!!! Tulin heti katsomaan juttuasi, ja saat olla varma, että kurkistelen tänne tästä lähtien aina kun avaan tietokoneen. Hieno ja rohkea teko itseäsi kohtaan. Eikä se bloggailu ole mikään minun originelli ideani, terapeuttihan minut aluksi istutti puoliväkisin työtuolilleen: "Nyt tehdään sulle blogi." Olin vaan että "Ai mikä?" Jatka sinä Ärriseni ihmeessä kiinnostavia juttuja värikkäästä elämästäsi! Toi sun nimimerkki on kyllä jotenkin tosi valloittava :-)

kummi kirjoitti...

Olipa yllätys ja kiitos luottamuksesta! Mä olen ihan pihalla tällaisten juttujen kanssa, sain profiilin katselukertojakin lisätty huimasti kun pompin sivulta toiselle, sori vaan. Mutta hieno homma, että pääsi sisälle pääsee "näin helposti".
En osaa vielä kommentoida enempää, olen täällä vähän ällikkänä... mutta tulen toistekin.

Pxx kirjoitti...

Kiitos luottamuksesta. Olen otettu ja luottamuksesi arvoisena oleminen on minulle tärkeää.
Ihana idea. Minua ainakin on aina helpottanut kun saan kirjoittaa johonkin tai jollekin.
Anna tulla tekstiä, mitä päässäsi sisällä milloinkin pyörii, ja siellähän pyörii. ;)
Muista, olet todella ihana persoona!! Kummisi fanittaa sinua täällä kaukana, myös ärripäivinä.